tiistai 4. joulukuuta 2012

puuhaa piisaa


Kello käy, aika kuluu, päivät juoksee, joulu tulee... ja mulla ei oo mitään valmista!! Yhtäkkiä mä sit olenkin tosi kiireinen ja kauheesti pitäis ja pitäis ja pitäis..

No, totta puhuakseni ei mulla niin kauheesti ole niitä pitäis-juttuja, mutta yhtäkkiä huomasin, että aika kuluu ja sukuloimisreissu on jo parin päivän päästä ja ajatuksena oli viedä sinne kortit ja tuikut mennessäni. Ja siis mä en ole ees aloittanut niitä tuikkuja tuota yhtä purkillista enempää. Syy siihen oli siinä, että tuikut joita olin ostanut olikin liian matalia teipattavaksi... (huomatkaa siis tuommoinen pikku juttu, te jotka myös aiotte tehdä niitä!! kannattaa ottaa vaikka teippi tai jo kenties valmis tuikku kauppaan mukaan malliksi!)


Tänä aamuna kävin siis hakemassa pari pakettia (ne kaikki mitä hyllyssä oli..) korkeampia tuikkuja kaupasta. Ja nyt olen tässä keräämässä tsemppiä, että saan ne aloitettua... Plus korttitehtaan jatkettua. Vaikka sekin kyllä on niin helppoa hommaa, ettei mikään, samoin kuin tuo tuikuttelu. Sitten pitäis vielä etsiä tuikuille lasipurkit (tai käydä ostaa ne, AmandaB:n purkit olis tähän juttuun tosi kauniit...), ellen sitten ala suorastaan kierrätyshenkiseksi ja kaivele kaapeistani peltisiä purkkeja, jotka siellä on olleet ikiajan... Menee vaan ehkä vähän tuikkujen idea jos ne sulloo umpinaiseen purkkiin, mistä niiden kivat kuosit ei sitten näy.

* * *

Töissä oli eilen aika katastrofaaliset fiilikset; kylmälaitteet oli hajonneet ja sitä myöten sitten jouduttiin tyhjentämään pakasteita lukuun ottamatta KAIKKI kylmässä olevat tuotteet roskikseen... En yleensä töistä kirjoittele, mutta tää nyt on jo kuitenkin aika julkinen juttu, koska sinne ryykäs toimittajat tekemään asiasta artikkelia. Ja köh köh, nyt myös minä sit komeilen paikallislehdessä sekä sen lehden nettisivuillakin.. =D No, ei ollu kuitenkaan kiva asia tuo, ei. Ja aamulla kun käväisin töissä niin siellä sen kun samat ongelmat jatkuu vaan... voi hitsi.

Mutta ei auta, nyt mä laitan koneen säppii ja raivaan pöydän sekä aloitan ne jouluiset hommelit. Jos vaikka nostais tunnelmaa laittamalla glögit lämpiämään... Oikein kivaa lumista päivää kaikille!

terkuin Heli

4 kommenttia :

  1. Heips! no ei täälläkään voi joulujutuilla vielä makeilla;) Huusholli on kaaoksessa, mutta piparit sentään jo paistettu. Itsenäisyyspäivänä perinteisesti leivon pakastimeen ja illalla katselen telkusta linnanjuhlat. Joulu tulee kuitenkin on sitten leivottu tai ei:)

    VastaaPoista
  2. Voi, mulla on täällä niin käsittämätön kaaos, että huhhuh.. ja olen lähdössä lasten kanssa moneks päiväks sukuloimaan, mies jää tänne sotkun keskelle (jos se vaikka siivois... hahhahhahhaa). Mä laskin sen varaan, että on paljon vapaapäiviä tiedossa, ja nyt ne onkin sit muuttuneet työpäiviksi ja muutenkin olen täällä sotkenut koko ruokahuoneen korttieni ja tuikkujeni kanssa... no, kun sais nää kaikki valmiiks vois ehkä alkaa miettiä leipomuksia tai jotain...

    Hyvää itsenäisyyspäivää Mammelille! Ja muillekin, jos täällä kommenttiboksissa joku käypi!

    VastaaPoista
  3. Sama juttu, ihan kaikki on vielä vaiheessa, pari hassua pakettia vasta ostettu ( itselle sitten senkin edestä ;) . Voi mistä sitä aikaa taikoo lisää, tosin mulla nyt helpottaa ku tän viikon voi olla kotosalla, voi siinä lastenhoidon ohella tehdä niitä jouluvalmistelujakin :) Hyvää itsenäisyyspäivän aattoa <3

    VastaaPoista
  4. Johanna, sulla taitaakin nyt jo olla ne lahjajututkin hyvällä mallilla, kun mun vastaaminen vähän kesti... =)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥