sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

rock rock


Enhän mä eilen sit mitään rapsuja alkanu keittelee... vaan otettiinki suunta kohti oman kylän rokkijuhlia. Nyt on hiukan heikko happi, mutta kyllä tulikin rokattua Klamydian tahtiin ihan tosissaan. Olen nuorena tuota kuunnellu ja ai että mä edelleen niin tykkään!! Mä tykkään tavallaan kyllä aika monenlaisesta musiikista, mutta lähinnä sydäntä on toi raskas rytinä.

Harmitti hiukan, että edellisen yön tosi vähät unet sekä useamman janojuoman yhdistelmä (plus ilmeisesti se erittäin antautunut rokkaaminenkin, hohhoijaa...) teki tepposet, ja oli ihan kerta kaikkiaan pakko lähteä hoippumaan kotia kohti liian ajoissa - jäi näkemättä Hynynen, joka oli kuulemma vetänyt todella hyvän keikan, mies jäi sen vielä katsomaan. Hynynen kun oli Klamydian ohella toinen mitä nimenomaan halusin päästä kattomaan... No, aina ei voi voittaa eikä ees joka kerta. Kaduttaa vaan, etten vaihtanu juomaa vedeksi jo paljon aikasemmin...

No, tänään on mahtavan hieno keli, taidan ottaa rennosti. 
Ottakaahan tekin!

Niin ja Terhi, oli tosi kiva tavata!

terkuin 
Väsynyt mutta onnellinen rokkityttötäti

8 kommenttia :

  1. No voihan rähmä, läheltä liippas siis :D :D

    VastaaPoista
  2. Jee - kiva, että osaat välillä vähän löysätäkin ja pääsit rentoutumaan - rokki jos mikä - ja varsinkin tuollaisella kattauksella - antaa kummasti virtaa vielä pitkään!

    VastaaPoista
  3. Sanna-Mari: mä niin ajattelin sua kun tuota Hynystä mietin! =)

    Lady: no, täytyy sanoa, että melkein meni mun rentoutuminen överiksi... onneks älysin lähteä kotiin. =)

    Terhi: =)

    VastaaPoista
  4. Sun blogilla on ihan loistonimi. Ja kuvaus. Voisin heti omia :)

    Mulla on ikivanha mp3-soitin, jonka patteri pysyy enää erkkarin varassa paikallaan, ja sinne on tallennettu kaikkia parhaita (mun mielestä siis, muu perhe on eri mieltä), joista yks on nimenomaan Klamydia.

    VastaaPoista
  5. Annukka: kiitos kehuista! Aikanaan kun mietin nimeä blogille niin en vaan muutakaan keksiny... =)

    Ja jee, Klamydia ON hyvä!! Tosin enhän mä näitä uusia biisejä osaa ollenkaan... kuuntelin sitä sillon 20v sitten. Mä vaan ootin että tulis vaikka Citarin vaksi taikka Fuck and screw... =) Mut ei tullu. Hyvin silti rokkasin, toivon vaan ettei kovin moni meidän kaupan asiakas nähny kun siellä riekuin... =/ *nolo*

    VastaaPoista
  6. Kyllähän sitä välillä pitää päästää sokka irti ja rentoutua :) Minäkin innoistuin la-su yönä valvomaan ja turisemaan miehen kanssa ulkotulilla aamuyöhön, kun lapsi oli reissussa isovanhempien kanssa. Vaikka sunnuntai menikin pääkivussa ja väsyksissä, ei harmittanut. (mutta tätä saa tapahtua vain kerran vuodessa)

    VastaaPoista
  7. Taina: eikö tuo kerran vuodessa ole aika tiukka raja? ;) No, vaikka en minäkään nyt kovin usein tällaseen menoon intoudu. Viime aikoina olen tosin ollut relaamassa enemmän kuin moneen vuoteen yhteensä...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥