perjantai 14. helmikuuta 2014

ystävänpäiväilta


Alkaa näyttää uhkaavasti siltä, että ehdin kirjoitella vain tosi harvoin. Toisaalta on aikoja, etten oikein tiiä mitä edes kirjottelisin. Edellisen postauksen jutuista en voi vieläkään kummemmin kertoilla (vaikka mieli tekis!), mutta sanotaan niin, että asiat etenee. Kuulette kyllä vielä.

No, kouluviikko takana. Ja työviikonloppu edessä... *huoh* Vaikka pääosin viihdyn työssäni, se on kyllä alkanut viime aikoina olla vähän niin kuin taakka tän opiskelun lisänä. Nytkin olen molemmat viikonlopun päivät töissä. Pitäis tehdä koulujuttuja, mutta ei oikein jaksa/viitti sit enää työpäivän päätteeksi. Ensi syksynä pitää kyllä ihan tosissaan miettiä sitä opintovapaan ottamista.


Aika ajoin mietin edelleen sitä, että lopetan koko koulun. Sitten taas innostun ja mietin, että tottakai mä jatkan sen loppuun asti. En ole vieläkään hankkinu itelleni harjottelupaikkaa. Harjottelun alkuun ei ole kuin kuukausi ja useimmilla taitaa olla jo sopimuksetkin kirjotettuna... Mulla ei ole oikein ajatusta, että mistä edes kyselisin... olen jotenkin niin jumiutunu tähän omaan pieneen maailmaani, etten osaa nähdä sen ulkopuolelle. Tänään opettaja kyllä ehdotti yhtä aika erilaista paikkaa... lupasi kysellä sen tilannetta. Saas nähä.

Mun näyttö muuten nousi kolmoseksi. (Se siis, minkä sössin kakkoseksi ensin ja sain lisätöitä joilla voin sitä koittaa korottaa.) Sekään asia ei tuntunut oikein miltään, etenkään kun opettaja vaan huikkasi ovenraosta sen tiedon mulle. No ok, nyt se on sit kolmonen. Jep jep. Hieno homma. Aivan sama.


No, taidan mennä nukkumaan. Iso syy mun mielenliikkeisiin (ylös-alas) on uni ja sen puute, olen huomannut. Täytyy nukuskella univelkoja pois, onneks menen huomenna töihin vasta puolen päivän aikoihin, sunnuntaina tuntia aiemmin. Ei ole kiireisiä ja aikaisia aamuja siis.

Hyvää Ystävänpäivää vielä kaikille teille!

Heli

 PS. Kuvat vanhoja... helmikuulta, vuodelta 2010.

5 kommenttia :

  1. Onnea kolmosesta!
    Kakun kuvankin olit sitten laittanut... *kuolaa*

    VastaaPoista
  2. Katariina: kiitos samoin, vaikka vähän myöhässä tämä vastaus nyt tuleekin. =)

    Sanna: kiitos kiitos. Kakku on serkkuni häistä muutaman vuoden takaa. =)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥