sunnuntai 11. marraskuuta 2012

himotuksia


Hyvää isänpäivän iltaa!

Meidänkin iskä palasi kotiin ja toi tuliaisiksi tutut jutut. Se tuo aina samat, mikä on meillä jo ihan vitsi: mulle Tobleronea ja pikkuisen viinipullon, lapsille tuttikarkkeja ja yhteiseksi kaikille sitten Lakrisal-pahvipönikän ja pötkön savujuustoa. Tällä kertaa mukana oli kylläkin pari yllätysmomenttia, kun kassista putkahti myös pussilliset Bounty- ja MilkyWay-pikkupatukoita.

No mutta joo, ei pääse kilot karisemaan kyllä tällä suklaan mättämisellä... Oon ihan varma, että mulla myös kohta iloisesti naama kukkii. Oon niin järjettömän koukussa tohon suklaaseen, etten oo varmaan päivääkään ilman. Töissä koitan, etten söis viikolla (viikonloppuna on sit lupa...) mutta eipä oo viime aikoina onnistunu, aina se Pätkis tarttuu tauolle matkaan.. hitto. Nyt kuria, kuria, kuria... Joulu tulossa ja suklaahyllyt töissä senkun notkuu kaikkee ihanaa, awwwww...

No toinen yletön himo on sitten toi tee. Tossa kuvassakin... kattokaa nyt tota teepussien määrää!! Ja siitä ihan varmana puuttuukin muutama. Lisäks mä käytän joka pussin aina pariin otteeseen ja toi kuppikin on kokoa ämpäri... Että mitenköhän monta litraa kiskon päivässä teetä, pitäisköhän ihan laskea joskus?? Tällä hetkellä suosikkini on Liptonin vadelmatee. Ja tällä hetkellä imen just päivän viimeistä (ehkä..) kupillista, johon tuikkasin kaikki noi neljä pussia yhtä aikaa lillumaan...

 
Ja sitten vielä yksi loputon himotus ja lankeemus tälle päivälle: tilasin itselleni Nikonin minijärkkärin. Oikeestihan mä himoitsen Olympuksen vastaavaa kameraa, mutta nyt oli kyllä ihan tosi hyvä tarjous Anttilassa tosta Nikonista - toivottavasti on kamera sit hyvä kans.

No mutta nyt mä imeskelen tän teen loppuun ja sit koitan asennoitua nukkumaan... ihanat kolme vapaapäivää on takana ja huomenna olis taas työpäivä. Kuullaan taas!

Heli

2 kommenttia :

  1. Anteeksi nyt vain, mutta sulla on tosi upeita kuvia! Niin sisältä kuin ulkoakin.

    VastaaPoista
  2. No kiitos vain! Mut kyllä jos vertailemaan alkaa, niin on noi aika sumuisia noi sisäkuvat. Tarvii tosi hyvän valon, että onnistuvat. Mä kun en käyttäis salamaa mielellään lainkaan. Myöskään jos vähänkin kuvattava kohde liikahtaa, ei onnistu sitten ollenkaan.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥