tiistai 11. joulukuuta 2012

yökyöpeli


Nyt on tilanne se, että mua ei nukuta sitten niin yhtään. Kello lähentelee yhtä yöllä ja mä vaan ihan pirteänä keikun tässä. Oliskos osasyy se, että litkin teetä? Tai sitten vaan olen nukkunu viikonlopun aikana varastoon. Joka tapauksessa tässä olen enkä muuta voi. Päässäkin pyörii niin paljon asioita, että varmaan siksikin valvottaa.

No esittelempä teille sitten jälleen uuden tulokkaan:


Pikkasenko olen nyt koukkuuntunut noihin Kastehelmiin... Tämän punaisen (jonka väri kyllä kuvassa kummallisesti vääristyy) sain äidiltäni joululahjaksi. Oikein pyysin sitä itselleni... luulin nimittäin, että äiti ei lahjoja ole ajatellut laittaa, koska sanoi aiemmin vähän siihen suuntaan. Käytiin sitten siellä ollessamme kaupoilla, kun lapset tartti (ihan oikeesti) takkeja ja kenkiä ja sellasta. Äiti sanoikin, että ostaa ne joululahjoiksi lapsille. No sopihan se toki mulle (vaikkakin vähän ahisti, eikä ees ihan vähän, kun ne kamppeet oli niin kalliita...). Mä sitten huvikseni sanoin, että jos äiti haluaa mulle jotain hommata, niin huolisin tuollasen... joten sain sen. Harmitti vaan sitten ihan kauheesti, kun selvisi, että meille olikin sit kuitenkin kassillinen muitakin lahjoja siellä äitini luona... En nimittäin ollenkaan koe mukavaksi pyytää lahjoja, mun mielestä lahjat saadaan jos saadaan, ei niitä aleta vonkumaan (mä en esimerkiksi voi käsittää hää- tai muitakaan lahjalistoja...). Ja nyt mä menin sit vonkumaan tollasen kalliin jutun... (minusta noi on oikeesti ihan hävyttömän kalliita).

No, onni onnettomuudessa ja pieni lohtu oli kuitenkin se, että kassatäti unohti laskuttaa meiltä yhdet kengät!! Äiti katsoi illalla sitä kuittia, ja totesi, että sieltä puuttuu jotain... Kassa pyöritteli vielä niitä kenkiä käsissään ja asetteli sinne laatikkoon, mutta unohti näköjään ottaa niistä sitten hinnan. Kengät oli kuitenkin 60€ hintaiset... no eipä voi mitään, en ala perään huutelemaan. =)

Mulle on kyllä iskenyt joku törsäysvirus nyt. Mä olen nimittäin aivan hullaantunut myös noihin pallovaloihin... Ja mistäs muualta kuin täältä sain taas ihan loistoidean varastettua, nimittäin että pallovalot käy kuusen valoiksi! Ja kun Johannan kommenttiboksissa Millan Putiikin kauppias heitti pienen mainospalan, niin johan minä laukkasin päätä pahkaa sormet ojossa näpyttelemään itelleni tällaiset:


Nuo harmaat on siis sellasia hopeanhohtoisia, aivan tosi kivat!! Odotan innolla, millainen joulukuusi meillä onkaan, kun noin ihanat valot saan siihen laitella!

Ja tuonne Johannan tosi kauniiseen blogiin suosittelen kyllä kurkkaamaan!!

No jotta sain sitten postikulut nollille, tilasin ihan pikku jutun vielä että sain 50€ rajan ylitettyä... nimittäin tämän:


Ja juu, eihän se ihan pieni sit ollukaan!! Mä kuvittelin, että tuo koriste on sellanen pikkuruinen, mutta sehän onkin tosi iso. Kai mun täytyy seuraavaksi sit shopata sille sopiva kynttilä jostain... =D on se nimittäin kohtalaisen hassun näköinen tuossa. Vai kuuluuko tollasten koristeiden ollakin noin suuria suhteessa kynttilään? (tuskin..)

Nyt musta alkaa uhkaavasti kuulostaa siltä, että pupuset järsii itsensä ihan just ulos aitauksestaan. Taidan siis kuitenkin koittaa siirtyä petiin minäkin, että saan alakerran pimennettyä. Onneks mulla on ihanaa lukemista sänkyyn, nimittäin tämä:


Ilonan ihana uusi kirja, jonka voitin vanhan ystäväni (siis ala-asteaikaisen, ei vanha-vanhan!) blogiarvonnasta. Kiitos paljon Tainalle, tässä mulla onkin paljon tutkailtavaa iltojeni iloksi!!

Mutta NYT mä koitan lähteä sinne unimatin maille... alkaa nimittäin jo ihan hirvittää toi kellonaika (1:14)!!! 

terkuin Heli

4 kommenttia :

  1. Naputtelin pitkän viestin ja taisi ulkona sakeanaan pyryttävä lumituisku viedä sen mennessään :(

    Toisinaan tulee "tarve" hankkia kaikenlaista ihanaa silmäiloksi ja vähän muuhunkin tarkoitukseen. Ja toisinaan myös jälkikäteen iskee mahdoton tunnontuska rahaa laittaessa menemään.

    Mutta kyllä tuo äidiltäsi saama Kastehelmi on kaunis. Kivasti sulle on niitä jo kerääntynyt. Eikä pallovalotkaan pahemmalta näytä, varmasti ihan nastat kuuseen ripustettavat.

    Itsellenikin kotiutui eilen tuo Ilonan kirja. Tänään joululahjaani selailen, kunhan ensin saan huushollihommat värkättyä mallilleen.

    Ihanaa päivää sinne suuntaan!

    VastaaPoista
  2. Voi vitsi jos viesti katosi! Meilläkin on lumituisku täällä, koirat anovasti odottaa ulos menoa ja mua ei huvita yhtään...

    Joo, jotenkin se viime talvinen pihistely on nyt kai otettava takaisin shoppailemalla vähän reilummasti kuin yleensä...

    Mulla olis tänään siivouspäivä, mutta vähän saamatonta tää homma on. Vaatekaapin äsken siivosin, harmi vaan ettei se paljon auta tähän yleiseen kaaokseen...

    Kivaa päivää sinulle!

    VastaaPoista
  3. Nuo pallot on ihanat!! Mä näin saman Johannan blogin kommentin ja kurvasin kaupungissa käydessäni Millan putiikkiin, mutta loppuun oli myyty nuo. Ja kyllä mua harmitti! Mut ehkä tää on mulle merkki, että me pärjätään ilman niitä ;) Mä ihailen sit vaan noita sun - mihin oot ajatellut laittaa ne?

    VastaaPoista
  4. Saska: no harmi kun olivat loppu! Siksi mä sinne oikeastaan välittömästi meninkin shoppaamaan kun ajattelin siinä käyvän niin... Ajattelin laittaa nuo joulukuuseen kynttilöiden tilalle. Oli niin mahtavan näköiset siellä Johannalla nuo valopallot kuusessa. Saa nähä sopiiko sitten oikeeseen kuuseen, siihen Johannan valkoiseen ainakin todella nätit, vaikka taisivatkin olla värikkäämmät pallot siellä kyseessä.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥