perjantai 15. maaliskuuta 2013

puuhaperjantai


Taas upea päivä tänään! Ja hienot jääpuikot aitan katolta roikkumassa. Mä aina töissä juttelen ihmisten kanssa säästä. Meillä on joka kerta ollu kylmempää kuin kellään muulla. Johtunee siitä, että meidän tönö sijaitsee suopohjaisella peltoaukealla.


Luntakin ON. Tuossa kasan alla on siis jenkkipakettiauto... Katolle menevä lumi on lingon heittämää. Mutta on tuo kasa silti aikamoinen... seuraavassa kuvassa näkee hangen korkeutta - se on siis korkeampi kuin minä. No tosin mä en oo kovin korkea. =D


Hitsi mulla on ihana tukka!! Eli just ei oo... No olin just tullu hierojalta tossa. Tai siis siltä naprapaatilta. Ja jessus sentään, nyt oon kipee. Se naksautti mun alaselkää ja se sattu! Mä aina pelkään sitä naksauttamista ja se tietty vaikuttaa sit asiaan kun en pysty olla rentona. Ei se kuitenkaan koskaan satu, kunhan säikäyttää vaan. Mutta nyt oon ihan raakki, nyyh. Toivottavasti tokenen ees jotenkin huomiseksi, kun olen menossa kasari-aiheisille synttäreille, jiihaa!


Polttopuukuorma odottelee pihalla purkajaa (se en ole minä). Muutenkin olis tässä puuhaa... haettiin tänään jokunen viikko sitten tilatut runkopatjat kahdelle lapselle, ja nyt on mietinnässä että vaihdetaanko me noita huoneita vaiko eikö. Olis niin kiva väljentää lasten tiloja... sais noi pienet omat huoneet. Isot takas aittaan. Mutta.......... kun jotenkin en kuitenkaan raaskis laittaa kahta lasta aittaan, ne on siellä jotenkin niin omissa oloissaan sitten. Eikä tämä johdu siitä mitä tuossa taannoin tapahtui... Mä vaan huomasin, että kun ne sillon otettiin sieltä takas sisälle niin mun olo jotenkin helpotti. Kaikki lapsoset oli taas siinä mamman siipien suojassa. Vaikka meillä on vähän ahdasta näin niin kuitenkin tää on jotenkin turvallisempaa tai jotain. Ollaan kaikki saman katon alla, välissä on vain seinä, ei kokonaista pihamaata. Lapset haluais sinne, pienet haluis ne omat huoneet. Mutku mutku. Katsotaan nyt. Johonki suuntaan noi sängyt tosta olohuoneen lattialta pitäis kuitenkin roudailla...

Semmosta kaikkee kuuluu perjantaihin tähän mennessä. Nyt jos alkais jostain suunnasta vähän hipsimään paikkoja kuntoon, sen mitä tän selän kanssa nyt kykenee. Toivon todella että tää tästä paranee ja pian.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

terkuin Heli

4 kommenttia :

  1. Hei, sun uudet aurinkolasit on niin trendikkäät, sopii sulle =)

    Ja lunta todellakin on sekä pakkasia kanssa. Alkaa vain tää talvensietokyky olemaan aikaisten nollassa, joten please kevättä kehiin =)

    Täälläkin synttärimeiniki. Ei tosin kasaria, vaan ihan jälkikasvun vanhenemista juhlistetaan tänä viikonloppuna.

    Aurinkoa, iloa sekä valoa sulle!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kiitos ihana Kirsikka! Mä en tosiaan oo mikään kuvauksellinen kaunotar, mut onneks arskat peittää puoli naamaa... =)

    Juu, kelpais jo kevätkelit mullekin. Siis sellaset LÄMPIMÄT kevätkelit. Miten tää lumimäärä koskaan sulaa...

    Synttärionnea lapsoselle! Ja aurinkoa viikonloppuusi! <3 (ja kiitos meilistä!!)

    VastaaPoista
  3. Nätti nainen oot ja olisit hymyillyt oikein reilusti kun kerran omistat hymykuopat, ne on sellaiset jutut mihin silmät jää kiinni koska niitä ei kovin monella näe.

    Sun ei kyllä pitäisi tänään tehdä mitään kun olet naksauttajalla käynyt, sillä meikäläisen selkää operoiva nainen muistaa aina painottaa stiä hoidon jälkeistä lepoa. Olen kyllä itsekin huomannut sen että jos rehkii rusikoimisen jälkeen niin koko käynti on oikeastaan ollut ihan turha.

    VastaaPoista
  4. Peppone: no tuosta kuvasta nyt ei nättiä ihmistä näkyviin saa vaikka miten koittais positiivisesti ajatella. =D Mutta kiitos kuitenkin. Mulle on muuten hymykuopista yksi ihminen kerran sanonut, että "Helillä ne vaan hymykuopat syvenee" joka siis suomeksi tarkoitti että oletpas lihonut... =/

    En mä oo mitään kyennykään tekemään. Kyllä tää selkä nyt niin vihottelee... joka askeleella. Mietin että olikohan nyt hyvä vai huono juttu toi tänkertainen niksautus. Toivottavasti yön aikana levossa hellittää. Mua vieläkin oikein kylmää kun ajattelen miltä se niksautus tuntui.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥